RECOMANACIÓ DE LLIBRES


                       Greg

 

Greg a começat el primer dia d'institut. El seu grup de classe no li agrada gens perque són idiotes.

Quan va anar al pati i va passar per la pista de basquet es va trobar un tros de formatge el terra

que feia mols d'anys que era allà. Un dia un fillet el va tocar i li dellen que tenia una maldició.

Tothom el mirava malament i per això els seus pares s'el van endur a una altra escola.

Era Hallowen, ell i en Rowley van anar a cercar caremels despres van anar a una casa encantada i els va agrada molt i en van intentar fer una i no lis va sortir be.

Ja van tornar les clases i  la mestra d'educacio fisica va dir que farien “luxa libre” i sen Greg so va pendra molt enserio i va entrenar molt.

Uns dies mas tard la seva mare el va apuntar a un teatre de l'institut i no i volia anar per això volia fer d'abre.

Per les vacanses de nadal el seu tiet Charlie li va regalar unes peses, perque es poses fort.

El Rowley i en Greg volien fer el ninot de neu més gran del mon però no li va sortir gaira be.

Uns dies despres en Greg va convidar a n'en Fregley a dormir a casa i de tant de manjar xuxes es va tornar boig.

Ja es van acabar les vacances i un dia al pati els gran li van fer menjar el famos formage de la pista de basquet a n'en Rowley, i això va fer que el triessin el preferit de la classe.

 

 A jo m’agrada perquè totes les pagines no són de text també i a alguna foto, ja que no m’agrada gaire llegir.

Encara que e trobat que tenia moltes pàguines i aso a fet que sa ma faigi llarg, tampoc m’agradat el tipu de lletra que estava escrit ja que les paraules estaven juntes i em liava, però m’agradat el contingut.
 

En conclusió que ma agradat que les pàgines tinguin dibuixos ja que sempre el fa un poc mes curt.

Resultado de imagen de GREG UN PRINGAT total

Comentarios

Entradas populares de este blog